.:: KALAM : MENGATASI BUTA HURUF @ KIA2M ::.

.:: KALAM : MENGATASI BUTA HURUF @ KIA2M ::.
.:: Sangat sesuai untuk kanak-kanak 3-5 tahun, Prasekolah, Pemulihan dan KIA2M ::..

Jumaat, 7 Ogos 2009

BUKAN SEKADAR GURU PRASEKOLAH

KARNIVAL PRASEKOLAH PERINGKAT NEGERI JOHOR TAHUN 2007 Telah diadakan di Daerah batu Pahat selaku Tuan Rumah berlangsung di SK Parit Raja (kalau tak silap la dah lame sangat). Setelah aku muncul Johan Daerah Pasir Gudang maka layak lah aku mewakili Pasir Gudang ke peringkat Negeri Johor bersama-sama prasekolah SK Desa Cemerlang. (Kak Rahmah). Masatu aku Prasekolah SK Taman Molek mewakili Daerah Pasir Gudang bagi kategori Kelas Prasekolah Cemerlang (Bandar) manakala Prasekolah SK Desa Cemerlang (Luar Bandar). Dengan persiapan bersungguh2 warga prasekolah SK Taman Molek ketika itu, dan saya bawa hasil kerja tangan saya (Video Korprat Prasekolah) sehingga menjadi sebut-sebutan untuk memenangi Johan Peringkat Negeri. Peh, masa tu GB aku bukan main lagi la bangga coz nama sekolah dah naik, tiba-tiba terkenal sampai layak dapat anugerah Q, sempena hari Q Daerah Pasir Gudang. Tapi apa kan daya hanya mendapat Naib Johan Negeri Johor. Aku bukan sekadar cakap seperti tin kosong tetapi hasilnya hampeh. ada orang tu boleh bercakap mcm YB tetapi hasilnya abuk pun tarak. aku tidak la mengimpikan sesuatu tetapi kawan-kawan ramai yang mengandaikan aku akan dapat APC pada tahun tersebut. tetapi ternyata omongan kosong itu tidak menjadi kenyataan oleh sebab itu aku tidak meletakkan sesuatu impian yang mustahil bagiku. Lihat lah gambar dibawah ini sebagai bukti untuk tatapan semua. tetapi itu semua dulu dan kini tinggal kenangan. Kelas yang telah aku hias dengan paling menarik dan kreatif dengan hasil kerja tangan aku tinggal kenangan. Kini 2009, Karnival Prasekolah Datang Lagi.................. Daerah Pasir Gudang pula menjadi Tuan Rumah. (Kalau nak tengok hasil tinggalan aku, singah ler sebentar ke Prasekolah SK Taman Molek).

# Masa nie aku masih 3 orang je tapi sekarang dah 4 orang setelah zakwan muncul di akhir tahun 2007. mungkin tahun depan jadi 5 orang pulak kot keluarga Cikgu Zainal. Smile Always.

..

0 ulasan: