.:: KALAM : MENGATASI BUTA HURUF @ KIA2M ::.

.:: KALAM : MENGATASI BUTA HURUF @ KIA2M ::.
.:: Sangat sesuai untuk kanak-kanak 3-5 tahun, Prasekolah, Pemulihan dan KIA2M ::..

Selasa, 5 Januari 2010

RAMAI LAGI YANG MASIH TAK TAHU...................






Aku rasa ramai yang dah tahu pasal perkara ni. Aku baru je tahu. itupun sebab aku ada terbaca dalam satu forum yang aku join. Agak ketinggalan zaman gak aku ni...apapun tak kiralah ketinggalan zaman ke zaman tinggal aku ke...tapi aku rasa masih ramai juga yang tak tahu...(mungkin). Sesiapa yang nak mencuba boleh layari website ni http://www.mylivesignature.com/. Nanti akan keluar muka depan website tu macam gambar di atas tu. Apa yang perlu anda buat, klik pada Don't To Want Register ---> Proceed. Lepas tu terus je ikut arahan yang di berikan sehingga anda akan lihat hasilnya. Bila dah sampai final steps tu. klik kanan pada signature yang korang buat tadi dan amek save as. Simpanlah dalam pc korang. Pastikan format image tu png. Jangan ubah-ubah format tu. Lihat signature aku kat bawah...korang bleh letak kat website atau blog korang sendiri....



~Selamat Mencuba!~


0 ulasan: