.:: KALAM : MENGATASI BUTA HURUF @ KIA2M ::.

.:: KALAM : MENGATASI BUTA HURUF @ KIA2M ::.
.:: Sangat sesuai untuk kanak-kanak 3-5 tahun, Prasekolah, Pemulihan dan KIA2M ::..

Selasa, 11 Mei 2010

BENGKEL CELIK HURUF

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Beberapa hari yang lalu saya telah berjumpa dengan GB sk sri tebrau. Dia telah berbesar hati untuk menjemput saya berkongsi pengalaman bagi mengatasi masalah buta huruf. Hari ini masa yang dinanti telah tiba. berikut sedikit gambaran sekitar majlis tersebut.



Ucapan GPK 1, Puan Zaliza dan ibu bapa tekun mendengar segala amanah yang disampaikan. Puan GB tak dapat masuk turut serta kerana beliau ada tetamu dari JPNJ. Kami pun dan program berjalan seperti yang dirancang.


Saya masih lagi memperkenalkan kaedah Kalam. Anak saya sendiri mula mengenal huruf kalam seawal usia 4 tahun dan kini sedang mengukuhkan dengan membaca buku2, majalah sebagai oengayaan. Saya bawak sekali anak saya untuk show, jadi saya bukan bercakap tidak serupa bikin.

0 ulasan: