.:: KALAM : MENGATASI BUTA HURUF @ KIA2M ::.

.:: KALAM : MENGATASI BUTA HURUF @ KIA2M ::.
.:: Sangat sesuai untuk kanak-kanak 3-5 tahun, Prasekolah, Pemulihan dan KIA2M ::..

Sabtu, 7 November 2009

AKHIRNYA AKU BERJAYA JUGA SETELAH BERUSAHA..................

Aku kena AJK Persiapan tempat, setelah aku berpanas berhujan mencari sebutharga dewan dan mencari tempat yang sesuai kini segalanya telah berlalu. Berbaloi-baloi usaha aku, ada sikit bangga coz masalah tempat dapat diatasi dengan sempurna atas usaha aku, korban masa dan tenaga, kena maki, kena pau, kena marah, kena hujan basah lencun dan mcm2 asam garam.
Majlis Konvokesyen Prasekolah Zon Skudai 2009 telah berlangsung di Dewan Raya Taman Universiti MPJBT pada hari Khamis 5hb November 2009. Tahniah kepada semua graduan prasekolah dan jutaan terima kasih kepada semua yang turut menjayakan dengan jayanya.









Barisan Guru Besar Zon Skudai yang sedang menungu ketibaan tetamu jemputan Pn Norhayati binti Ja'afar selaku Pengerusi Puspanita Daerah Johor Bahru.








Pasukan kompang, bunga pahar dan bunga manggar dari SK Kompleks Uda.




Ketibaan tetamu jemputan disematkan bunga oleh adik Sazliana binti Sulan daripada Prasekolah SK Taman Perling.



Diiringi masuk sambil dipimpin oleh murid prasekolah SK Taman Perling, adik Sazliana binti Sulan dan adik Nuraliah afrina mohd Radzi.




Tekun menyaksikan persembahan kompang berirama dan tarian rampai.







Mendengar amanat dan pesanan daripada Pn Hajjah Thalasawati selaku pengerusi prasekolah zon Skudai dan seterusnya ucapan perasmian oleh Pn Norhayati binti Ja'afar.








Selamat menjamu selera, persiapan dan hidangan adalah persembahan SK Taman Universiti 2 den Catering dari SK Kompleks uda.








Barisan graduan prasekolah SK Taman Perling sabar menunggu giliran untuk menerima sijil diatas pentas.
sampai jumpa lagi di tahun depan. Terima Kasih.





..






0 ulasan: